بهترین هتل های دنیا در سال ۲۰۱۸

 بهترین هتل‌های دنیا توسط وبسایت معتبر تریپ ادوایزر اعلام شده است. این وبسایت که در زمینه‌ی گردشگری یکی از برترین وبسایت‌ها می‌باشد، برای انتخاب برترین اقامتگاه‌ها از رای کاربران استفاده می‌نماید.

۱-ویروتز هتل | Viroth’s Hotel

ویروتز هتل که در کشور کامبوج واقع شده، به عنوان برترین هتل سال ۲۰۱۸ معرفی شد. کامبوج در شبه جزیره‌ی هند و چین قرار دارد و یکی از مقاصد خوب برای سفر در جنوب شرقی آسیاست. این هتل ۵ ستاره می‌باشد و در قلب شهر سیم ریپ و در میان انبوهی از درختان سرسبز قرار دارد.
استخر رویایی در فضای باز، رستورانی زیبا و لوکس در محوطه و امکانات فوق‌العاده‌ی ویروتز سبب شده‌اند که این اقامتگاه به عنوان برترین هتل سال ۲۰۱۸ انتخاب شود. از نکات مثبتی که می‌توان درباره‌ی هتل ویروتز بیان کرد، فاصله‌ی کم آن با اماکن دیدنی مشهور شهر است و میهمانانش می‌توانند تنها در چند دقیقه خود را به دیدنی‌های زیبای شهر برسانند. بد نیست بدانید که این هتل در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد و در طی چند سال گذشته جوایز متعددی را به دست آورد. چند مورد از امکانات این هتل را برایتان بیان می‌کنیم تا بیشتر اوج شکوه این اقامتگاه را متوجه شوید.
امکانات کلی هتل یروتز: انواع استخر، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، انواع ماساژ، سالن اسپا، باغ، پارکینگ رایگان، رستوران و…
امکانات اتاق‌های هتل ویروتز: سیستم تهویه هوای مناسب، روم سرویس روزانه، سرویس خشک شویی، سرویس اتوشویی و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱۵۹ دلار
آدرس: کامبوج، شهر سیم ریپ، خیابان ۲۴، منطقه بازار قدیمی (old market)، هتل ویروتز

۲-هتل ویلایی تولمار بونگالوس | Tulemar Bungalows & Villas

هتل تولمار بونگالوس اقامتگاه‌هایی به صورت ویلا در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد؛ این هتل در شهر کاستاریکا واقع شده است. کاستاریکا نیز در آمریکای مرکزی واقع شده و کشور زیبایی محسوب می‌شود.
جالب است بدانید که این هتل ۴ ستاره می‌باشد اما با این حال به عنوان دومین اقامتگاه برتر سال ۲۰۱۸ میلادی انتخاب شد؛ البته وبسایت معتبر بوکینگ به این هتل ۴.۸ امتیاز داده است. هتل تولمار مساحتی بالغ بر ۳۳ هکتار دارد اما خدمات و امکانات شگفت‌انگیزی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. اگر این مکان را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید از خانه‌ها و ویلاهای شیک آن استفاده کرده و از استخرهای بزرگ و رستوران‌های متعددش لذت ببرید.
ساحل‌گردی، قدم زدن در میان جنگل، تفریحات هیجانی، چشیدن طعم غذاهای خاص و استراحت در کنار استخرها تنها بخشی از سرگرمی‌های میهمانان این هتل است. این هتل از تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۵ میلادی فعال است.
امکانات کلی هتل ویلایی تولمار بونگالوس: ۴ استخر، اینترنت رایگان، انواع ماساژ، سالن اسپا، باغ، بار، ۴ رستوران و…
امکانات اتاق‌های هتل ویلایی تولمار بونگالوس: بر اساس نوع ویلای انتخابی شما، امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد مختلف است اما برخی از امکانات آنها از این قبیل هستند: بالکن اختصاصی، آشپزخانه مجهز و اختصاصی، سیستم تهویه هوا، ۲ تخت بزرگ، صندوق امانات، حمام مجهز و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱.۳۷۰ دلار
آدرس: کوستاریکا، استان پونتارناس، شهر کوئپوس، باغ های تولمار، هتل تولمار بونگالوس

۳-قصر امید بهاوان | Umaid Bhawan Palace

این هتل قصری باشکوه است و در استان راجستان و شهر جایپور یا جیپورِ کشور هند قرار دارد. این هتل یکی از بزرگترین بناهای خصوصی در سراسر دنیاست و به همین خاطر وجود نامش در این فهرست به عنوان سومین هتل دنیا جای تعجبی ندارد. این هتل ۲۲ اتاق مجلل و ۴۲ سوئیت و به طول کلی ۳۴۷ اتاق برای اقامت دارد که تمامی آنها لوکس و جذاب هستند.
این هتل در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد و حالا آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان سومین هتل برتر سال انتخاب کرده‌اند. قصر امید بهاوان برای افرادی مناسب می‌باشد که همیشه آرزوی زندگی در کاخ‌های مجلل و داشتن صدها خدمتکار را در سر داشته‌اند.
جالب است بدانید که بخشی از قصر امید بهاوان موزه است و گردشگران می‌توانند از موزه‌ی جذابش دیدن کنند. ساخت قصر امید بهاوان در سال ۱۹۲۸ میلادی آغاز شد و در سال ۱۹۴۳ میلادی به پایان رسید. بی‌تردید این هتل بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه موجود در شهر جایپور محسوب می‌شود.
امکانات کلی قصر امید بهاوان: باغ، انواع رستوران، خدمات شبانه روزی، خدمات اسپا، سالن بدنسازی، استخر، خدمات پزشکی، زمین گلف، فضای بازی کودکان و…
امکانات اتاق‌های قصر امید بهاوان: صندوق امانات، حمام مجهز، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، درهای مناسب کودکان، سیستم تهویه مناسب و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۸۲۲ دلار
آدرس: هند، استان راجستان، شهر جایپور، خیابان سیرکیوت، هتل قصر امید بهاوان

۴-هتل لاسیستا هانوی | Hanoi La Siesta Hotel & Spa

این هتل همانگونه که از نامش مشخص است در شهر هانوی ویتنام قرار دارد. ویتنام یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که سرزمین پیشرفته‌ای نیست. بنابراین وجود نام هتلی که در این دیار واقع شده، در چنین فهرستی امر عجیبی به حساب می‌آید. هتل و مرکز اسپای لاسیستای هانوی در تاریخ ۱۹ آگوست سال ۲۰۱۴ افتتاح شد.
این هتل مجموعه‌ای از اتاق و سوئیت‌های دنج و آرام را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند از این مکان به راحتی به سمت دیدنی‌های مشهور ویتنام بروند. هتل لاسیستای هانوی برای اقامت زوج‌های جوان مناسب می‌باشد و افرادی که در این مکان اقامت کردند از ۱۰ امتیاز ۹.۷ را به این هتل برای اقامت جوانان به این هتل داده‌اند.
امکانات کلی هتل لاسیستا هانوی: وای فای رایگان، سالن بدنسازی، سالن اسپا، بار، رستوران، غذاهای مخصوص کودکان، انواع ماساژ و…
امکانات اتاق‌های قصر امید بهاوان: صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، روزنامه رایگان، خدمات اتوشویی و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱۵۷ دلار
آدرس: ویتنام، شهر هانوی، منطقه پوان کئیم، خیابان Phố Mã Mây، هتل لاسیستا هانوی

۵-هتل گیلی لانکانفوشی | Gili Lankanfushi

این هتل بارها به عنوان برترین اقامتگاه موجود در مالدیو معرفی شده است و ده‌ها ویلای روی آب و چند رستوران مجلل دارد. متاسفانه مدتی پیش ۷ ویلای این هتل در آتش‌سوزی نابود شدند، این حادثه توجه خبرگزاری‌ها را به خود جلب کرد ولی هیچکس در آن مجروح یا کشته نشد.
از دلایلی که سبب شدند تا هتل گیلی لانکانفوشی به شهرتی جهانی دست یابد، معماری خاص و موقعیت قرارگیری آن می‌باشد. اگر در جستجوی اقامتگاهی برای سپری کردن دوران ماه عسل خود هستید، این اقامتگاه بهترین انتخاب برای شما در بالی است.
امکانات کلی هتل گیلی لانکانفوشی: وای فای رایگان، استخر، سالن اسپا، ماساژ، سونا، سالن بدنسازی و…
امکانات اتاق‌های قصر امید بهاوان: صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، امکانات خاص برای اتاق‌های وی آی پی، سرویس روزانه، روزنامه رایگان و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱۵۱۳ دلار
آدرس: مالدیو، جزیره آب‌سنگ حلقوی ماتول، جزیره لانکانفوشی، هتل گیلی لانکانفوشی
تور مالدیو

۶- هتل بلودر | hotel belvedere

ششمین هتل برتر سال ۲۰۱۸ میلادی بلودر است که دارای شعبه در کشورهای گوناگون می‌باشد اما از میان شعب آن هتل بلودر ایتالیا توانست در فهرست برترین اقامتگاه‌های سال گذشته قرار بگیرد. نکته‌ی خاص این هتل توجه زیاد به جزئیات در آن است، به صورتی که هیچ چیزی از دید مسئولانش دور نمانده و همواره نیز ارتقا می‌یابد.
مهمان‌نوازی پرسنل هتل، فضای گرم و دوست‌داشتنی، خدمات خوب، آشپزانی بسیار حرفه‌ای و دکوراسیون لوکس این هتل حتما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این هتل جایی را فراهم کرده تا افرادی که در جستجوی تفریح در کنار آب و استراحت هستند، بتوانند به بهترین شکل ممکن از زمانشان استفاده نمایند.
امکانات کلی هتل بلودر: وای فای رایگان، استخر، سالن اسپا، انواع خدمات زیبایی، سونا، جکوزی و…
امکانات اتاق‌های هتل بلودر: صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس روزانه و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱۸۰ دلار
آدرس: ایتالیا، استان ریمینی، شهر ریچونه، هتل بلودر

۷-هتل نانتاکت | The Nantucket Hotel & Resort

شهرستان نانتاکت در ماسوچستِ ایالات متحده آمریکا واقع شده است، هتلی در این دیار وجود دارد که توانسته عنوان هفتمین اقامتگاه خوب دنیا را از آنِ خود کند. این هتل تنها ۷ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد، همچنین اگر این مکان را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید با کمی پیاده‌روی خود را به مراکز خرید برسانید.
این هتل اتاق‌هایی با ظرفیت ۱ تا ۴ نفر را ارائه می‌دهد اما با این حال بازهم همواره پرطرفدار بوده است و برای اقامت در آن درخواست‌های زیادی وجود دارد. هتل نانتاکت برای زوج‌هایی که یک یا دو فرزند دارند مناسب است زیرا فضای باز خوبی را در اختیارشان قرار می‌دهد و اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم از استخر و باغ این اقامتگاه استفاده نمایند.
امکانات کلی هتل نانتاکت: وای فای رایگان، استخر، پارکینگ رایگان، فضای بدون دود سیگار، بار، رستوران،کلاس یوگا، خدمات اسپا، ماساژ، جکوزی، میز پینگ پنگ و…
امکانات اتاق‌های هتل نانتاکت: صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، خشک شویی و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۲۳۰ دلار
آدرس: ایالات متحده آمریکا، ماساچوست، شهرستان نانتاکت، هتل نانتاکت

۸-هتل لا رزرو پاریس | La Reserve Paris Hotel and Spa

هتل لا رزرو پاریس فضایی دنج، خلوت و منحصربه‌فرد را برای میهمانان فراهم کرده است. بی‌تردید این مکان بهترین اقامتگاه موجود در پاریس در سال ۲۰۱۸ بود زیرا محوطه و دکوراسیونش بی‌نظیر است و خدمات لوکسش هرکسی را به وجد می‌آورد.
مدیران این هتل تلاش کردند تا سبک نویی از زندگی را برای میهمانان به ارمغان بیاورند به همین خاطر اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا خاطرات و تجربیاتی فراموش نشدنی در هتل لارزرو پاریس در اختیارتان خواهد بود.
امکانات کلی هتل لا رزرو پاریس: وای فای رایگان، استخر، بار، محیط مناسب سازی شده برای معلولان، کلوب مخصوص کودکان، کتابخانه و…
امکانات اتاق‌های هتل لا رزرو پاریس: صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، چای ساز، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کانال‌های متعدد تلویزیونی و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۵۶۰ دلار
آدرس: سوئیس، ژنو، جاده لائوسانه، هتل لا رزرو پاریس

۹-هتل نایارا اسپرینگز | Nayara Springs

این هتل در تاریخ ۲۰ می سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شد. اقامتگاه نایارا اسپرینگز در کاستاریکا (آمریکای مرکزی) قرار دارد و آن را در میان جنگل‌های بارانی ساخته‌اند. سبک ویلایی هتل، اتاق‌های دوست داشتنی و دلباز، فضای باز چشم‌نواز و خدمات مناسب و هوای متبوع همگی دست به دست هم داده‌اند تا نایارا اسپرینگز در فهرست هتل‌های برتر سال ۲۰۱۸ میلادی قرار بگیرد.
اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید در فضای باز از خدمات اسپا بهره‌مند شوید و یا در کنار استخر‌ها به استراحت بپردازید. اگر در جستجوی هتلی هستید که به خودی خود یک مکان دیدنی و زیبا باشد، نایارا اسپرینگز مکانی رویایی برایتان خواهد بود، باید بگوییم که تصاویر این اقامتگاه تنها گوشه‌ای از جذابیت‌هایش را نشان می‌دهد و توصیه می‌کنیم که اگر امکان اقامت در آن را دارید به هیچ وجه شانس خود را از دست ندهید.
امکانات کلی هتل نایارا اسپرینگز: وای فای رایگان، استخر، پارکینگ رایگان، رستوران، ترنسفر فرودگاهی، بار، اسپا و…
امکانات اتاق‌های هتل نایارا اسپرینگز: سیستم تهویه هوا، تراس، جکوزی، تمیز کردن اتاق به صورت روزانه، خشک شویی، اتوشویی، امکان صبحانه در اتاق و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۸۸۵ دلار
آدرس: آمریکای مرکزی، کاستاریکا، کالیفرنیا، شهرستان سان کارلوس، هتل نایارا اسپرینگز

۱۰-هتل هانوی لا سیستا | Hanoi La Siesta Hotel Trendy

دهمین هتل برتر سال ۲۰۱۸ میلادی هانوی لاسیستا نام دارد که در ویتنام واقع شده است. این اقامتگاه لوکس در منطقه‌ی هوآن کئیم در شهر هانوی قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های موجود در ویتنام محسوب می‌شود. این اقامتگاه از تاریخ ۷ می سال ۲۰۱۵ میلادی در خدمت میهمانان است و توانسته طی چند سال به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.
از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به نزدیکی به اماکن دیدنی شهر، دکوراسیون جذاب و غذاهای ناب رستوران‌هایش می‌باشد. اگر در جستجوی هتلی با دکوراسیون مدرن و امروزی در ویتنام هستید، ما به شما هانوی لاسیستا را پیشنهاد می‌کنیم.
امکانات کلی هتل هانوی لا سیستا: وای فای رایگان، استخر، صبحانه‌ی عالی، سالن اسپا، بار، رستوران‌های گوناگون و…
امکانات اتاق‌های هتل هانوی لا سیستا: سیستم تهویه هوا، چای ساز، دستگاه خشک کن و…
حدود هزینه اقامت برای ۲ نفر به مدت یک شب: ۱۵۵ دلارسخن فاینداتور
هر سال با پایان سال میلادی، فهرستی از اماکن دیدنی و هتل‌های برتر دنیا اعلام می‌شود که ما امروز فهرست برترین هتل‌های سال ۲۰۱۸ میلادی را برایتان ذکر کردیم. این فهرست با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام شد.
نظر شما در رابطه با اقامتگاه‌هایی که ذکر کردیم چه بود؟