پیام تبریک مدیر عامل شرکت جوان سیر ایثار به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

رانندگان، کارکنان و مدیران محترم شرکت جوان سیر ایثار

سلام علیکم

نوروز اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما، اما سرآغازی است بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که ما را بر آن میدارد تا با امید به فردائی بهتر تلاش خود را دو چندان ساخته،‌سختی ها را از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان نقش و سهم خود را در سازندگی و شکوفائی شرکت ایفا نماییم.

حس آمدن نوروز با جایگاه رفیعی که در خاطره ها دارد ما را از ورطه روزمرگی به ایجاد انگیزه در تغییر رفتار و نیل به تفکر راهبردی رهنمون می سازد، تا با بهره گیری از تعالیم بلند رفیع اسلام عزیز راه تعالی و رسیدن به کمال را در کلیه شئون طی نمائیم. مفتخریم، خاضعانه سر تعظیم به پیشگاه با عظمت خدای سبحان فرود آورده و حضرتش را شاکر باشیم که ما را یاری نمود تا با غلبه بر مشکلات و رفع موانع کارنامه قابل قبولی ارائه و سربلند و پیروز از آن بیرون آئیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی همه عزیزان، فرصت را مغتنم شمرده،‌فرا رسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو را تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت دوست ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی برای شما و خانواده گرامیتان آرزو می نمایم. امید است تا با تائیدات خداوند تبارک و تعالی در سال جدید که نخستین روزهای آن با ایام شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت بقیه ا… اعظم عج ا… مقارن می باشد، با بهره گیری از فیوضات و برکات این ایام همچون سنوات گذشته در خلق ایده ی جدید، شرکت را یاری نموده تا در تحقق نیات پاک و الهام بخش گامهای ارزشمند دیگری برداریم.

الهی! در این سال نو… دلهایمان را پاک ساز از، خشونت و کینه جویی، غیبت و دروغ، خودخواهی و غرور، نیرنگ و ریا، خرافات و سحر، پیمان شکنی و بدعهدی، بی عدالتی و بی انصافی، حق ستیزی و نامردی، وظیفه نشناسی و سخن چینی.

کریما! در این سال نو… دلهایمان را سرشار از نور ایمان و شور هستی، نشاط و عشق، مهر و محبت، درستی و راستی، بخشش و گذشت، دلنوازی و خودشناسی، خداشناسی و پرهیزگاری، وفا و صفا، صبر و شکیبایی، انصاف و عدالت، حق پرستی و خردمندی گردان.

پروردگارا! در این سال نو… رنج بیماری و فقر را از ما و تمامی نیک اندیشان و پرهیزگاران دور ساز و آسودگی و بهره مندی از نعمت هایت را عطا فرما.

در این سال نو… یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم، حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند!

یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند، نه آنگونه که می خواهیم باشند!

یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگریم؛ که ما اگر خود، با خویشتن خویش آشتی نکنیم،‌ هیچ کس نمیتواند ما را با خود آشتی دهد!

یادمان باشد که خودمان با خودمان، مهربان باشیم؛ زیرا شخصی که مهربان نیست، نمی تواند با دیگران مهربان باشد.

برایتان در آغازین روز سال نو و در این فرصت نو، شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزومندم.

مصطفی پورمحمدی         ۱ فروردین ۱۴۰۰