پیام تبریک مدیر عامل شرکت جوان سیر ایثار به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ »

با اهداء سلام  و دعای خیر خدمت همکاران ارجمندم

خدا را شاکریم یکبار دیگر  به عید سعید فطر رسیدیم تا جشن بندگی حق تعالی را پس از یک ماه روزه داری پاس داشته و فطرت های ناب و زلال از ماه خدا را در کف اخلاص بگذاریم تا ان‏شاءالله خداوند منان بر بندگی و مبارزه راستین ما در برابر نفس سرکش بر عرشیان مباهات کند. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک و در این برهه سخت بیماری منحوس، توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز، همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دلها و جانها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود. بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعى آن وقتى است که انسان رضاى خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند… . مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه شما عزیزان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان و رفع این شرایط سخت و بیماری منحوس را مسئلت می نمایم.

 

مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار

مصطفی پورمحمدی