پیام تبریک سال نو مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار

یا مُقلِّبَ القُلوُبِ وَالاَبصار، یا مُدَبِرَ اللیَّلِ وَ النَّهار ، یا مُحَوِّلِ الحَولِ وَ الاحوال، حَول حالَنا اِلَی اَحسَنِ الحالِ

حمد و سپاس سزاوار آفریدگار یکتاست که بار دیگر با شروع بهاری نو، برگ دیگری از نعمات بی کرانش را به روی ما گشود و لباس سبزِ سرشار از تازگی و طراوت را بر تن جهان پوشاند.

سال نو فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن است. بهار نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

سال ۱۴۰۰ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم و برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد و سالی دیگر نیز گذشت. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و رانندگان شعب و تمامی همکاران ستادی و عنایت خداوند متعال  تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم و با بکارگیری ناوگان شرکت در پروژه های مهم کشور و خدمات ارزشمند به زائرین اربعین حسینی و خادمین راهیان نور بار دیگر، بر توان در عرصه حمل و نقل حاضر شدیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی همه همکاران، فرصت را مغتنم شمرده،فرا رسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو را تبریک عرض نموده و ازدرگاه خداوند متعال ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی برای شما و خانواده گرامیتان آرزو می نمایم. امید است با تائیدات خداوند منان در سال جدید که در نیمه فروردین آن مقارن می باشد  با ماه مبارک رمضان ، از فیوضات و برکات ماه میهمانی خدا  بهره مند شوید و ما را نیز از دعای خیرتان محروم نفرمائید.

خداوندا!

  • در این سال نو… دلهایمان را سرشار از نور ایمان و شور هستی، نشاط و عشق، مهر و محبت، درستی و راستی، بخشش و گذشت،دلنوازی و خودشناسی، خداشناسی و پرهیزگاری، وفا و صفا، صبر و شکیبایی، انصاف و عدالت، حق پرستی و خردمندی گردان. در این سال نو… رنج بیماری و فقر را از ما و تمامی نیک اندیشان و پرهیزگاران دور ساز و آسودگی و بهره مندی از نعمت هایت را عطا فرما.
  • یادمان باشد که خودمان با خودمان، مهربان باشیم؛ زیرا شخصی که مهربان نیست، نمی تواند با دیگران مهربان باشد. در آغازین روز سال نو و در این فرصت نو، شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن، برایتان آرزومندم.