پیام تبریک مدیر عامل محترم به مناسبت ایام الله دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر عامل شرکت جوان سیر ایثار در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای همه ناوگان حمل و نقل کشور به خصوص خانواده بزرگ جوان سیر ایثار، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و همچنین فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی که مقارن با ولادت با سعادت حضرت امام جوادالائمه علیه السلام می باشد را به مشتاقان کوی دوست و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک گفتند و دهه فجر را تداعی‌گر حرکت یکپارچه مردم میهن‌مان در برقراری حکومت اسلامی و حاکمیت سه مفهوم طلائی و ارزشمند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانستند.

وی افزود ملت ایران برای دستیابی به این هدف مقدس، هزینه های بسیاری پرداخت نموده و از جان و مال خود گذشته اند تا این مهم استقرار یابد.

ایشان ادامه دادند: بی‌شک پیروزی انقلاب محصول دو عامل مهم و اساسی بوده است. نخست امامت و رهبریِ نهضت و دیگری حضور پرشور و یکپارچه ملت شریف ایران ، که رمز بقاء و دوام این انقلاب هم در این دو عامل اساسی نهفته است.

مدیر عامل شرکت جوان سیر ایثار یادآور شد امروز که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ، بیش از هر زمانی به پایبندی عملی به این دو مفهوم، یعنی پاسداشت جایگاه رفیع رهبری و همچنین احترام به نقش بی بدیل آحاد مردم نیاز داریم. ایشان ۲۲ بهمن ماه را فرصتی دانستند تا ایران اسلامی یکبار دیگر به خروش آید و جلوه‌های زیبای یکدلی و همصدایی را در اقطار جهان به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/